dilluns, 16 de febrer del 2009

Introducció



Hola a tots els Blocaires!


Avui començó aquest bloc que tinc pensat que sigui una mica de caire personal o d'opinió personal. Tinc pensat posari una miqueta de tot,coses que m'han pasat durant el dia, coses que m'han sorprés, escrits sobre coses i sobre com les veig desde el meu punt de vista. No se ben bé com serà aquest blog. A mi m'agrada que la gent sapigua com pens-ho i em pogui contradir. I si puc convertir aquest blog en una mica de debat sobre el dia a dia i les seves coses, millor que millor.
El Temps Dirà




Intentaré, com he vist en molts blocs de gent, convidaros a escoltar una cançó cada actualització. Per tal de fer més dinàmica la pàgina.







Per aquell blocaire que
navegant arribi aqui i no
sapigua qui sòc:


Quim Palomera Plans, Gelidenc d'arrel.


16 anys, estudiant de enologia.
Dansaire de l'esbart Rocasagna de Gelida
http://rocasagna.blogspot.com
Control de Radio Gelida
http://www.radiogelida.com/
Guitarrista
Més aviat d'esquerres




Per començar us convido a escoltar una cançó antiga pero molt i molt bona, crec que costarà trobar algú que no la sapigua:


És dels Eagles i és titulada Hotel California us convido a escoltar-la. I la versió que us presento es una acústica en directe del mark knopfler, escolteu la introducció i el solo del final:

http://www.youtube.com/watch?v=_d9P26fvVpw&feature=related



Aqui comença la

historia de l'irregular,

el diari que no s'escriurà a diari




Joaquim Palomera Plans

1 comentari:

  1. això del bolc mola,

    es una bona manera d'expresar-se, a banda del fotolog, que es com més visual, dona peu a deixar-se anar, escriure, escriure, escriure i escriure, i deixar anar la imaginació i els sentiments...

    vagi be en aquesta nova aventura al ciber espai.

    ja aniré passant de tant en tant

    ResponElimina