dimarts, 17 de febrer del 2009

Morirem lluitant



Bon dia i bona tarda blocaires visitants!



Doncs bé aqui es podria dir avui que si que comença la meva primera actualització.



I esque avui a l'escola, parlavem dels equips de fred i, el tema a derivat a parlar dels aerosols contaminants de la capa d'ozó. Que si, se'n parla i tota la pesca pero, de debó es fa alguna cosa???



Jo sincerament, crec que no massa, simplement parlar-ne i fer algun canvi en els aerosols de l'axe perquè no contamini tant perque no oblidem que encara que en el envas del teu aerosol posa que respecta la capa d'ozó, segueix contaminant!

Jo m'he quedat pensatiu i, he recordat una frase d'una professora de l'institut que ens deia que tots els avanços han sigut per culpa o "gracies" a les guerres. Aquest cas no el veig igual. Amb el forat de la capa d'ozó avançant a pas de gacela, jo veig tots els soldats murint per les radiacions del sol. Sí, hauran aconseguit el que volíen, morir lluitant. Pero no només ells sino tota la humanitat i la vida d'aquest planeta. És a dir, gràcies a gastar diners per fàbricar bombes i no ha recursos per salvar el planeta acabarem amb nosaltres. Pense-ho fredament, i diuen que l'home és l'ésser viu més inteligent? Vinga home!!!!!!



Ai! Me'n descuidava, que aquest país en el que vivim està dins un pacte totalment sostenible com és el protocol de kioto. Si home, aquell pacte entre païssos que si jo contamin-ho més del que hem toca amb uns quants calerons ho arreglo amb un altre país que gasta menys i llestos!

Així conseguim, RES perque els quilos de gas que afecten la capa és la mateixa exactament pero ho justifiquem amb els diners. Si senyor! quin bon tracte aquest, ho hauríem de dir negoci?






El que fa una hora de




meditacions a clase!
















Avui us convido a escoltar una cançó del grup discipulos de otilia i el seu titol es aniquilando. El problema que no e trobat la canço al youtube i us poso aquesta de Macaco titulada Mama tierra que també fa reflexionar sobre coses com aquestes:









Salut!














1 comentari:

  1. uuuf pues mira que en fa d'anys que el tinc....


    lo dels videos i la musica, es ben facil, nomes has de copiar el codi html que et surt al costat del video i pim pam ja esta

    ResponElimina